Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hangi filmden sonra ''Bu SANTRACK'ı BULMALIYIM'' Dedin??

  • rubber soul • 7 Haziran 2006 14:14 • #500723
    Hangi filmden sonra ''Bu Soundtrack'ı BULMALIYIM'' Dedin??

    doğru.
  • mustafa1135 • 7 Haziran 2006 17:46 • #500729
    eşkiya,kebap connection,great expactations(life in mono),karşı pencere,devils own(god be with you),bizim evin halleri,tosun paşa :) ....



    http://rapidshare.de/files/21615655/insan_olmak_zor_zanaat.mp3.html
  • ThErİoN • 7 Haziran 2006 23:22 • #500743
    Hangi filmden sonra ''Bu Soundtrack'ı BULMALIYIM'' Dedin??

    the quick and the dead.

    çok güzel parçalar oldugunu hatırlıyorum bu filmde...ama buldum mu? hayır.. :(
  • JON_SCHAFFER • 8 Haziran 2006 00:00 • #500748
    Hangi filmden sonra ''Bu Soundtrack'ı BULMALIYIM'' Dedin??

    rockstar filminden sonra oha hemen indirmeliyim demiştim. :)
  • nalan81 • 15 Haziran 2006 14:23 • #501275
    susam sokağı
  • metalwrath • 15 Haziran 2006 17:27 • #501289
    hayalet gemi ve buldum da mudavayne in not falling parçasıymış
  • System666 • 16 Haziran 2006 11:46 • #501336
    Santrack??? ^_^






    DaRKNeSS
  • mirek_86 • 16 Haziran 2006 12:53 • #501341
    GOTHIKA
  • japon506 • 16 Haziran 2006 20:53 • #501364
    a requem for a dream of beaaa ne filmdi ama...
  • babamarlon • 17 Haziran 2006 21:09 • #501434
    bu santrack bana komik geldi ama soundtrack olarak algılayıp Armegeddon diyorum kesinlikle..