-
Hangi filmden sonra ''Bu Soundtrack'ı BULMALIYIM'' Dedin??
doğru.
-
eşkiya,kebap connection,great expactations(life in mono),karşı pencere,devils own(god be with you),bizim evin halleri,tosun paşa :) ....
http://rapidshare.de/files/21615655/insan_olmak_zor_zanaat.mp3.html
-
Hangi filmden sonra ''Bu Soundtrack'ı BULMALIYIM'' Dedin??
the quick and the dead.
çok güzel parçalar oldugunu hatırlıyorum bu filmde...ama buldum mu? hayır.. :(
-
Hangi filmden sonra ''Bu Soundtrack'ı BULMALIYIM'' Dedin??
rockstar filminden sonra oha hemen indirmeliyim demiştim. :)
-
susam sokağı
-
hayalet gemi ve buldum da mudavayne in not falling parçasıymış
-
Santrack??? ^_^
DaRKNeSS
-
GOTHIKA
-
a requem for a dream of beaaa ne filmdi ama...
-
bu santrack bana komik geldi ama soundtrack olarak algılayıp Armegeddon diyorum kesinlikle..