Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hangi filmden sonra ''Bu SANTRACK'ı BULMALIYIM'' Dedin??

  • ThErİoN • 7 Haziran 2006 23:22 • #500743
    Hangi filmden sonra ''Bu Soundtrack'ı BULMALIYIM'' Dedin??

    the quick and the dead.

    çok güzel parçalar oldugunu hatırlıyorum bu filmde...ama buldum mu? hayır.. :(
Bu konunun tüm mesajları