Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hangi filmden sonra ''Bu SANTRACK'ı BULMALIYIM'' Dedin??

  • pentimento • 24 Mayıs 2006 17:44 • #499529
    evet amelie süperdi. ben de aynı şeyi demiş ve hemen bulmuştum film müziğini. ama bir de şeytanın avukatında demiştim aynı şeyi. o da güzeldi.
Bu konunun tüm mesajları