Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bakın yine aynı mesele...(kötükedi takipte...)

  • kötükedi • 27 Nisan 2006 13:00 • #497704
    december arkadasımız kotu niyetli olmadan sormus dizi meselesini..dexter hollandın yoklugunda adio gıcıklık gorevini ustlenmiş.birisi six feet under yazmış.sonrakiler hep yabancı dizi ornekleri vermiş...bi tane kıracın aliye müziği diyen yok..mesela..(sadece ornek)...ayrıca yuzde 95 inizin nicki yabancı...ee ben bişey demiyorum artık..
Bu konunun tüm mesajları