katılıyorum.. kötükedi herkes istediğini dinler, bundan sanane:S elalemin derdi seni mi gerdi. hem dinleyen dinliyo türk gruplarını merak etme. misal ben:) ama burdaki çoğu insanın müzik zevki oturmuş durumda ve bu saatten sonra da kimseyi türkçe dinlemeye ikna edemezsin. dinleyeceği varsa zaten dinliyodur, yoksa da dinlemiyodur.