çok hassas bir konuyu ele almışsın kardeşim..buna cesaret ettiğin için seni kutluyorum..
her konuda olduğu gibi bu konuda da objektif olmaya çalışıcam..
bende isterdim ki; "Hangi filmden sonra ''Bu SANTRACK'ı BULMALIYIM'' Dedin??" başlıklı bi topicte bahsi geçen filmler türk filmleri olsun..yani insanların naözenti bir şekilde iyiye iyi demesini çok isterdim..bu durumda ortaya şöyle bi soru çıkıyo(ki bu soruyu her türk birbirine sormalı)...
acaba türkler bu işi gerçektende beceremiyo mu? yoksa insanımızda yabancı malzemeye karşı aşırı büyük bi ilgi, alaka ve özenti mi var?