Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bakın yine aynı mesele...(kötükedi takipte...)

  • Necrophilliac • 27 Nisan 2006 22:43 • #497730
    Hayret bir şey ya!.. Ne yapayım sizi ikna etmek için, tutmuş özenti diyorsunuz.Öyle oluyo yani, ben ne yapayım, neye kime özeniyorum ayrıca?Yabancı bir filmde şarkı dikkatimi çektiyse yazarım.Yoksa soundtrack o kadar dikkat çekici bir şey değil.Kaldıki kimse mesaj başına 20-30 film yazmamış, herkes 2-3 film yazmış.Yani soundtrack'e daha çok yabancı filmlerde dikkat etmişler.İlle bir övgü istiyorsanız, yerli yapımlarımızı övebileceğim tonla konu var.Ama soundtrack bunlardan biri değil.Yerli müzik dinliyorum, dinlemeyeni de kınamıyorum, ki o özenti falan da değildir.Müzik evrenseldir.Kaliteli olan dinlenir.Yerli kaliteli yapımlarımız yok mu, var, sırf metal değil bu sefer kaliteli veya kaliteli sayılabilecek(bana göre) ne varsa yazıyorum.Yerli yapımları merak edenler buyursun dinlesin.

    1-UÇK Grind
    2-Hecatomb
    3-Morbund Oblivion
    4-Consume
    5-Freedom Gray
    6-Cenotaph
    7-Soul Sacrifice
    8-Gates of Eternaty
    9-Dawnfall
    10-Episode 13
    11-Crossire
    12-Almora
    13-Abraxas
    14-Catafolque
    15-Cem Köksal
    16-Ahmet Kanneci

    Öff, daha tonla var ama bu sinirle bu kadarı geldi aklıma.Unuttuğum sanatçılardan beni duyamasalarda özür dilerim.. Ayrıca C/P yapmığım için neredeyse sırf metal oldu, ama idare edin artık..
Bu konunun tüm mesajları