Hayret bir şey ya!.. Ne yapayım sizi ikna etmek için, tutmuş özenti diyorsunuz.Öyle oluyo yani, ben ne yapayım, neye kime özeniyorum ayrıca?Yabancı bir filmde şarkı dikkatimi çektiyse yazarım.Yoksa soundtrack o kadar dikkat çekici bir şey değil.Kaldıki kimse mesaj başına 20-30 film yazmamış, herkes 2-3 film yazmış.Yani soundtrack'e daha çok yabancı filmlerde dikkat etmişler.İlle bir övgü istiyorsanız, yerli yapımlarımızı övebileceğim tonla konu var.Ama soundtrack bunlardan biri değil.Yerli müzik dinliyorum, dinlemeyeni de kınamıyorum, ki o özenti falan da değildir.Müzik evrenseldir.Kaliteli olan dinlenir.Yerli kaliteli yapımlarımız yok mu, var, sırf metal değil bu sefer kaliteli veya kaliteli sayılabilecek(bana göre) ne varsa yazıyorum.Yerli yapımları merak edenler buyursun dinlesin.
1-UÇK Grind
2-Hecatomb
3-Morbund Oblivion
4-Consume
5-Freedom Gray
6-Cenotaph
7-Soul Sacrifice
8-Gates of Eternaty
9-Dawnfall
10-Episode 13
11-Crossire
12-Almora
13-Abraxas
14-Catafolque
15-Cem Köksal
16-Ahmet Kanneci
Öff, daha tonla var ama bu sinirle bu kadarı geldi aklıma.Unuttuğum sanatçılardan beni duyamasalarda özür dilerim.. Ayrıca C/P yapmığım için neredeyse sırf metal oldu, ama idare edin artık..