sürekli yollanıp duran yabancı firmaların ürünlerini kötüleyen forward maillerden sonra bu da farklı bir taktik heralde...
...ayrıca yuzde 95 inizin nicki yabancı...
bu konuyu içeren bir başlık vardı garajda bir zamanlar... michelle:D bize onu hatırlattın..