bu arada kutay ..gercekten begendim yazdığını..düşüncelerimiz farklı ama düşündüklerini adam gibi ve acıkca yazman karakteri oturmus zeki bi insan oldugunu gösteriyoo..en azından bazıları gibi sırf gıcıklık olsun diye satasmıyorsun...sagol kardesim..