sanada saygılar med..beni bi med slayer anladı o da yanlış anladı...ama yaklasmıssın..bak bizler tuketiciyiz tamam ...üretici vasfındakilerin çoğu rezil...(tüccar)....medya ya gelince...lanet edilecek bi medyaya sahibiz...sırf haber olsun diye turkiye isviçre macının olaylarını dunya onune serip(abartarak) rezil ettiler bizi..yani medyanın kimseyi egitecegi yokk.o sabahları yayınlanan kadın programlarına bakarsak bunu daha iyi anlarız..peki bu durumda kim kurtaracak bu sanatı müziği...sezen aksu tek başına mı?ya da yanına bi kaç sanatçıyı daha alıp mı??.beni anladıgın nokta turkiyenin en bilinçli müzikçilerinin burada buluşması..bende bu propagandayı ondan yapıyorum zaten..işi medyaya bırakırsaaak yaş.bu sanatı kurtaracak tek şey bilinçli okuyucu izleyici veya dinleyici kitlesidir...kötü diye yabancıya kaçan değil..yabancıdan güzeli yapılsın diye baskı yapandır...