şu zamana kadar açmış olduğun onca başlıkta ben asi bir gencim her şeye başkaldırırım düşüncesinden başka hiçbir şey bulamıyorum.
sürekli eleştirip ortaya düzgün fikirler sunmayan insanlar benim gözümde dünyanın en boş insanlarıdır.
bence sen de sürekli eleştirmek yerinde şöyle yapılabilir böyle yapılabilir diyebilirsin. ya da bir grubu, bir düşünceyi ya da bir kavramı objektif şekilde eleştirebilirsin. ya da birçoğumuzun yaptığı gibi düzgünce yorum yazacak bir başlık bulamadığın için susup sadece izleyebilirsin....