Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bunlardan hangisi ya da hangiler sanat için sanat yapıyor?

  • kötükedi • 29 Nisan 2006 12:19 • #497807
    fd...kıraç...haluk levent...teoman
  • dexter_holland • 29 Nisan 2006 12:39 • #497810
    Hiçbiri. Bu insanlardan hiçbiri "sanat" yapmıyor ki de sanat için sanat yapsın.
    Edebiyat derslerinden çok etkilendin galiba...
  • hiyerrapol • 29 Nisan 2006 12:59 • #497811
    şu zamana kadar açmış olduğun onca başlıkta ben asi bir gencim her şeye başkaldırırım düşüncesinden başka hiçbir şey bulamıyorum.

    sürekli eleştirip ortaya düzgün fikirler sunmayan insanlar benim gözümde dünyanın en boş insanlarıdır.

    bence sen de sürekli eleştirmek yerinde şöyle yapılabilir böyle yapılabilir diyebilirsin. ya da bir grubu, bir düşünceyi ya da bir kavramı objektif şekilde eleştirebilirsin. ya da birçoğumuzun yaptığı gibi düzgünce yorum yazacak bir başlık bulamadığın için susup sadece izleyebilirsin....
  • dexter_holland • 29 Nisan 2006 13:05 • #497812
    Bu bana mıydı hiyerrapol? Çünkü ben pek başlık açmam. Pek fazla eleştirmem de. Ama eğer banaysa ve eğer düzgünce eleştirmemi istiyorsan çok rahat yapabilirim.
    Adı geçen şarkıcıların hiçbir şarkısı diğerinden ayırt edilemiyor. Sürekli albüm çıkarmalarına rağmen basit, hafif melodilerden oluşmuş, kolay akılda kalan, gençler tarafından tutlan şarkıları tekrar tekrar piyasaya sunuyorlar. Buna ticaret demek sanat demekten daha mantıklı geliyor, doğal olarak.
    Kendilerini geliştirmek, hayatlarını müziğe adamak, birşeyler üretmek çabası içinde değiller. Teoman haricinde de söz yazmada asgari bir yeteneği olan yok. Yeterince iyi değil mi yine senin için?
  • kötükedi • 29 Nisan 2006 13:47 • #497813
    öncelikle dexter holland..edebiyat derslerinden cok etkilendin galiba diyerek sataşmışsın ama..neyse bu sefer senle muhatab olmayacagım.hem o mesaj sana degil bana gelmiş canım.asıl mesele HİYYERAPOL...bak HIYYARapol..iki çeşit insan vardır..birisi eleştiren..felsefeden haberin var mı bilmiyorum..eleştiri bi felsefedir..beynin ürünür.mantığın ya da...sorgulamaktır..hani diyosun ya şöyle yapılabilir.. demeliyiz...işte canım o eleştiridir aslında..yani benim yaptığım..ama galiba sen eleştiriyi ona buna satasmak olarak biliyorsun..eleştiri gelilşmenin sağ koludur..eger ıq 60 ı geciyosa eleştiri baslar..ikinci tur insana gelince..koyun gibidir kısaca..iyi şeyler yapmaya calışmaz..kotuleri eleştirmez..iyi nerde ona koşar..çünkü adam KOYUN.ıq 20 lerde sürünüyo..anladınmı canım..hadi bakim simdi sen gir www.zekatesti.com a..sonra bi ara görüşürüz yine..tamam..hadi koçum..iyi bak kendine
  • kötükedi • 29 Nisan 2006 13:54 • #497814
    hmm ayrıca..o koyun dediğm insanlar genelde 2 gram akıllarıyla şu boş adam bu gereksiz insan diye konusurlar...ama bilmezlerki bizzat kendileri BOŞŞŞŞtur.actıgım baslıklar hakkında bazıları iyi bazıları kotu yorum yapıyo ama..sana kalsa heralde burada sabah aksam laylaylommm...
  • Holy_Bastard • 29 Nisan 2006 17:54 • #497823
    Böyle tipler alınmasa garaj'a , çok daha fazla rahat edeceğiz aslında...Laf salatası ve demogaji yaparlar , bir de karşılarındakine laf soktuklarını zannederler...İki kere ceza almamış olsam daha önce , ve bekçiye söz vermemiş olsam tekrar kuralları bozmayacağıma dair , senin dilinden konuşurdum ben de...
  • kötükedi • 29 Nisan 2006 18:05 • #497824
    bırakta bunu bari ceza almamış biri soylesin..bekçide goruyo benim yazdıklarımı..yanlış bişey yazmıyorum..bi baslık atıyorum hemen ustume geliyolar..agızlarının payını alınca da susuyolar...anlarsın yaaa...sus!!!
  • Holy_Bastard • 29 Nisan 2006 18:10 • #497825
    Belki de yazmaya tenezzül etmiyorlardır...Yazdıklarını gördükten sonra hala sana cevap yazmaya zahmet edecek kadar düşen bi tek ben varım sanırım...Ağzının payını almakmış...Kime ağzının payını verdin sen? 'Anlayamazsın' ya da 'Anlamamışsın' edebiyatı yapma bana...Laf salatası yapmışsın sadece...
  • kötükedi • 29 Nisan 2006 18:33 • #497826
    holy bastard farkındamısın sen laf salatası yapıyorsun..gereksiz yere catanların agzının payını verdim..garajda huzuru bozanların işi yok demi.senin ne işin var o zaman.iki kere ceza aldım diyo bi de ovunerek.demekki huzuru bozmussun.bana niye ceza gelmedi..cunku adamlar farkında herseyin..senin gibi iki tane şımarık züppenin lafıyla beni atacaklarsa soylesinler ben bi daha girmem bu siteye...