Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bunlardan hangisi ya da hangiler sanat için sanat yapıyor?

  • hiyerrapol • 29 Nisan 2006 18:55 • #497827
    bence de ağzımın payını verdin.. sayende bir daha girmeyeceğim bu siteye, utancımdan.. çünkü bana öyle bir cevap verdin ki... allahım getiremeyeceğim sonunu...

    ayrıca öyle dandik sitelerde zekanı ölçmeye çalışma. gerçek anlamda ölçtürmek istiyorsan bir psikoloğa git.

    sana daha düzgün bir cevap vermeyi canı gönülden istiyorum fakat ailemden almış olduğum terbiye buna müsait değil. keşke ben de senin gibi olabilseydim. emin ol ağzının payını vermek senin yaptığından daha farklı bir şey. laf sokmak değildir.. başka bir şeydir de herneyse keyfine bak sen. burada üstün düşüncelerini yanstımaya devam et.
  • Holy_Bastard • 29 Nisan 2006 19:00 • #497828
    Evet garaj'dan iki kere uzaklaştırıldım...Bununla övünmüyorum...Hem de niye atıldım biliyor musun?! Çevresindeki insanlara hakaret eden gerçek züppelere , g.tü kalkmış ukalalara karşı sinirimi frenleyemeyip hakaret ettiğim için uzaklaştırıldım...

    Seni atacaklarını bilsem , tekrar küfür edip ceza almaya razı olurdum aslında...
  • kötükedi • 29 Nisan 2006 19:02 • #497829
    öyle bi site varmı bilmiyorum bile..kafadan atmıstım..benim üstün düşüncem falan yok..tek kızdıgım nokta bi baslık acıyoruz ya ilgini cekmiyosa yazma ille laf sokuyosunuz..yok ben hep isyan edip eleştiriyomusum..madem oyle katılma sohbetime olsun bitsin..yinede kırdıysam özür dilerim..byee
  • kötükedi • 29 Nisan 2006 19:07 • #497830
    dur holyyy.sakin ol holy...ben etrafımdakilere hakaret etmiyorum...senin gibi yazdıgımız mesaja tersleyen küçük düşürücü cevap yazan züppelere hakaret etmeyip anlaycagn dilden anlatıyorum..zoruna mı gitti yavrum..
  • kötükedi • 29 Nisan 2006 19:07 • #497831
    dur holyyy.sakin ol holy...ben etrafımdakilere hakaret etmiyorum...senin gibi yazdıgımız mesaja tersleyen küçük düşürücü cevap yazan züppelere hakaret etmeyip anlaycagn dilden anlatıyorum..zoruna mı gitti yavrum..
  • hiyerrapol • 29 Nisan 2006 19:09 • #497832
    rica ederim, fakat özrünü herkese laf soktuktan sonra mı bildirmen gerekiyordu buna bir anlam verebilmiş değilim. herneyse....
  • Holy_Bastard • 29 Nisan 2006 19:10 • #497833
    Ne yavrumu lan? Ne sanıyorsun sen kendini? Gay mi?

    Demogaji'den başka silahın yok mu senin?
  • -jackal_musty- • 29 Nisan 2006 19:14 • #497834
    saçma sal*k konularla topic açıp buralrda tartışıcağınıza ve ona buna bilmemne(anla) atacağına piyasaymış filan ..yok bu santçımı diye uğraşmaktansa...bişeyler üretmeyi dene..git yemek yap..müzik dinle kitap oku.... ne biliiim...kendi fikirlerini bulma çabası göster....

    hiyerrapol un dediğinde bi yanlışlık görseydim şu an bunuda yazmıcaktım....ama aynı kafa denginde düşünnen insanların olması güzel...



    ::.MuStY
  • kötükedi • 29 Nisan 2006 19:16 • #497835
    turrrrrrrrrrrrrrp sıkayım sizin gibi aynı kafada olan insanlara
  • kötükedi • 29 Nisan 2006 19:17 • #497836
    züppeler.