saçma sal*k konularla topic açıp buralrda tartışıcağınıza ve ona buna bilmemne(anla) atacağına piyasaymış filan ..yok bu santçımı diye uğraşmaktansa...bişeyler üretmeyi dene..git yemek yap..müzik dinle kitap oku.... ne biliiim...kendi fikirlerini bulma çabası göster....
hiyerrapol un dediğinde bi yanlışlık görseydim şu an bunuda yazmıcaktım....ama aynı kafa denginde düşünnen insanların olması güzel...