Evet garaj'dan iki kere uzaklaştırıldım...Bununla övünmüyorum...Hem de niye atıldım biliyor musun?! Çevresindeki insanlara hakaret eden gerçek züppelere , g.tü kalkmış ukalalara karşı sinirimi frenleyemeyip hakaret ettiğim için uzaklaştırıldım...
Seni atacaklarını bilsem , tekrar küfür edip ceza almaya razı olurdum aslında...