-
var..bi silahım daha var..ister misin?
-
bir tek sen yücesin zaten. padişahım çok yaşa!
-
TOPİC KAPANSIN SAYIN BEKÇİMİZ........ ......
heyyy Allah ım sen nelere kadirsin...
::MuStY
-
tamam kötükedi.. popüler oldun, artık susabilirsin. hepimiz seni tanıyoruz ve inan bana en azından ben seni bu popüler olma çabandan dolayı çok tebrik ediyorum.. umarım komplekslerinden kurtulursun çok tanınınca.. sen rahat edersin, biz de kafamızı dinleriz..
-
kötükedi bence oturup bir kere kendi yazdıklarını baştan sona oku dikkatlice... dediklerinin biri bir diğerini tutmuyor! 'şizofreni' tehlikesi yaşadığını sen de fark edeceksin o zaman...
saygılar...
-
İnek sütü süt içinmi yapıyor yoksa benim içinmi ? :) valla ben sütü içebildikten sonra inek itiraz etse ne olur kine :))?
-
fd teo
-
kardeşim niye kavga ediyorsunuz yaaa beğenmediiniz topiğe yazmayın o da aşağı gitsin görmeyiz yazınca yukarıda kalıyor bence siz yazınca da o topiğin bir parçası oluyorsunuz (bu arada ben de yazdım ama olsun sıkı kavga etmişler )
-
açıkçası konunun içine sanat kelimesini soktuğun için , bu kişilerin sanat yaptığını düşünmüyorum.Ama dersenki hangisi daha iyi ton kullanır , hangisinin canlı performansı iidir yeteneklidir , burda kıraç derim.Bir kez dinledim elemanı canlı performansı iyi sayılırdı.
-
e) hiçbiri (!)