açıkçası konunun içine sanat kelimesini soktuğun için , bu kişilerin sanat yaptığını düşünmüyorum.Ama dersenki hangisi daha iyi ton kullanır , hangisinin canlı performansı iidir yeteneklidir , burda kıraç derim.Bir kez dinledim elemanı canlı performansı iyi sayılırdı.