öyle bi site varmı bilmiyorum bile..kafadan atmıstım..benim üstün düşüncem falan yok..tek kızdıgım nokta bi baslık acıyoruz ya ilgini cekmiyosa yazma ille laf sokuyosunuz..yok ben hep isyan edip eleştiriyomusum..madem oyle katılma sohbetime olsun bitsin..yinede kırdıysam özür dilerim..byee