bence de ağzımın payını verdin.. sayende bir daha girmeyeceğim bu siteye, utancımdan.. çünkü bana öyle bir cevap verdin ki... allahım getiremeyeceğim sonunu...
ayrıca öyle dandik sitelerde zekanı ölçmeye çalışma. gerçek anlamda ölçtürmek istiyorsan bir psikoloğa git.
sana daha düzgün bir cevap vermeyi canı gönülden istiyorum fakat ailemden almış olduğum terbiye buna müsait değil. keşke ben de senin gibi olabilseydim. emin ol ağzının payını vermek senin yaptığından daha farklı bir şey. laf sokmak değildir.. başka bir şeydir de herneyse keyfine bak sen. burada üstün düşüncelerini yanstımaya devam et.