Böyle tipler alınmasa garaj'a , çok daha fazla rahat edeceğiz aslında...Laf salatası ve demogaji yaparlar , bir de karşılarındakine laf soktuklarını zannederler...İki kere ceza almamış olsam daha önce , ve bekçiye söz vermemiş olsam tekrar kuralları bozmayacağıma dair , senin dilinden konuşurdum ben de...