holy bastard farkındamısın sen laf salatası yapıyorsun..gereksiz yere catanların agzının payını verdim..garajda huzuru bozanların işi yok demi.senin ne işin var o zaman.iki kere ceza aldım diyo bi de ovunerek.demekki huzuru bozmussun.bana niye ceza gelmedi..cunku adamlar farkında herseyin..senin gibi iki tane şımarık züppenin lafıyla beni atacaklarsa soylesinler ben bi daha girmem bu siteye...