öncelikle dexter holland..edebiyat derslerinden cok etkilendin galiba diyerek sataşmışsın ama..neyse bu sefer senle muhatab olmayacagım.hem o mesaj sana degil bana gelmiş canım.asıl mesele HİYYERAPOL...bak HIYYARapol..iki çeşit insan vardır..birisi eleştiren..felsefeden haberin var mı bilmiyorum..eleştiri bi felsefedir..beynin ürünür.mantığın ya da...sorgulamaktır..hani diyosun ya şöyle yapılabilir.. demeliyiz...işte canım o eleştiridir aslında..yani benim yaptığım..ama galiba sen eleştiriyi ona buna satasmak olarak biliyorsun..eleştiri gelilşmenin sağ koludur..eger ıq 60 ı geciyosa eleştiri baslar..ikinci tur insana gelince..koyun gibidir kısaca..iyi şeyler yapmaya calışmaz..kotuleri eleştirmez..iyi nerde ona koşar..çünkü adam KOYUN.ıq 20 lerde sürünüyo..anladınmı canım..hadi bakim simdi sen gir www.zekatesti.com a..sonra bi ara görüşürüz yine..tamam..hadi koçum..iyi bak kendine