hmm ayrıca..o koyun dediğm insanlar genelde 2 gram akıllarıyla şu boş adam bu gereksiz insan diye konusurlar...ama bilmezlerki bizzat kendileri BOŞŞŞŞtur.actıgım baslıklar hakkında bazıları iyi bazıları kotu yorum yapıyo ama..sana kalsa heralde burada sabah aksam laylaylommm...