Belki de yazmaya tenezzül etmiyorlardır...Yazdıklarını gördükten sonra hala sana cevap yazmaya zahmet edecek kadar düşen bi tek ben varım sanırım...Ağzının payını almakmış...Kime ağzının payını verdin sen? 'Anlayamazsın' ya da 'Anlamamışsın' edebiyatı yapma bana...Laf salatası yapmışsın sadece...