Bu tartışma yıllardır yapılır ve çok saçma ötesidir. Önemli olan neden yapıldığı değildir. İkisi için de yapan vardır, daha farklı nedenlar için yapanlar da. Ama birşey kesin ki böyle bir konunun kötükedi gibi sanattan pek anlamayan insanlar tarafından tartışılmaması gerekiyor. İki cümle yazıp tartışma açılmaz benim bildiğim kadarıyla.