''sanat yarattığın eserlerde kendin için yaptığın tatmindir ve ucu paraya dayandığında 'zanaat'e dönüşür...'' der birçok sanat tarihçisi ve sanat tarihi kaynakları.. benim için durum yarı yarıya böyle ne tam olarak bu fikre katıldığımı söyleyebilirim ne de katılmadığımı... kaynakların bu soru üzerinde ne düşündüğünü söylemek istedim sadece :)