Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sanat sanat için mi?sanat toplum için mi?

  • düşyılmaz • 30 Nisan 2006 21:18 • #497904
    sanatin sanat olarak varolma hakki

    ben de buna katlanamıyorum. kardeşim, birşeyi büyük meşhur bir adam söylemiş olmadan kavrayamıyor millet.
  • sacredsoul • 30 Nisan 2006 21:26 • #497906
    sanatin sanat olarak varolma hakki

    :)) insanı kanser eder bu polemikler..
  • violoncellist • 30 Nisan 2006 23:57 • #497912
    sanatin sanat olarak varolma hakki

    ''sanat yarattığın eserlerde kendin için yaptığın tatmindir ve ucu paraya dayandığında 'zanaat'e dönüşür...'' der birçok sanat tarihçisi ve sanat tarihi kaynakları.. benim için durum yarı yarıya böyle ne tam olarak bu fikre katıldığımı söyleyebilirim ne de katılmadığımı... kaynakların bu soru üzerinde ne düşündüğünü söylemek istedim sadece :)
  • kare-te • 1 Mayıs 2006 00:24 • #497913
    toplum için; sanat sanat için..
  • gokcen • 1 Mayıs 2006 02:31 • #497918
    offfffffffffffff
  • toledow • 1 Mayıs 2006 03:59 • #497927
    Sanatçı aç değil ve ürettiklerini geniş topluluklarla paylaşmak istiyorsa toplum içindir.sanatçı aç ve çok para kazanmak istiyorsa zaten kendinin bile anlamadığı biçok şey yaparak ilgi çekip pirim yaparaktan cebini doldurur.bence :)
  • kare-te • 1 Mayıs 2006 06:07 • #497935
    ne off :D
  • tinaz bektas • 1 Mayıs 2006 08:34 • #497939
    bir deli kuyuya düşmüş
    kurtarmaya çalışan akıllılar da arkasından...
  • deli forever • 4 Mayıs 2006 19:47 • #498116
    ya da aruz ölçüsü mü hece ölçüsü mü:S
  • acilgünah • 9 Mayıs 2006 12:11 • #498369
    hiçbiri değil....
    ne sanat için sanat; ne de halk için sanat...

    en doğrusu, kendin için sanat.

    yediğim naneyi ben beğenmemişken, milyonlar/milyarlar beğensin ve/veya otoriteler olumlu/olumsuz eleştride bulunsun...
    bana ne bundan..?