orasi bizi ilgilendirmez sen adam gibi git müzigini dinledikten sonra ooo sizde yani orda şu var gitmeyelim burda bu var gitmeyelim oldu evde kazak mı örücez???
Amerikan kapitalizmi diyosunuz begenmiyosanız barışa rock a gidin orda millet coca cola içiyor gazete kagıdına sarıp ve eylem yapiyorlar ya bırakın bunları müzik dinlemek için gidiyoruz oraya dinleriz geliriz kimseyi ilgilendirmez heh benim de lafım olsun ben niye eksik kalıcam ki diyenlere diyorum yırtınmayın bu festival süper ötesi ve 10 sene daha sürer!!!!