-
bırakın bunları.. bunlar PARA kokan hareketler mayk! kapitalizmin öncü markalarından olan "koka kola" nın "rak ın koke" başlığı altında ülkemiz gençlerini sömüreceği, tamamen "piyasa" organizasyon! gitmek bi yana izlemeyi bile düşünmüyorum..
-
arkadaşım tamamen netlik kazandığında zaten duyuracaklar bildiğin bişey varsa söyle de biz de rahatlayalım. zaten bana yine saçma sapan gruplar ve 1-2 de ortalama üstü grup gelecek gibi geliyor. rockncoke'a gelen en baba grup the cure idi ki ondan berisi ortalama üstüdür.
-
bu festival denen şeyin arka yüzünde hangi oyunların oynandığından haberin varmı? hangi uyuşturucu ve uyarıcı madde satıcılarına peşkeş çekildiğinden haberin varmı? orada kaç gencin uyuşturucu komasına girdiğinden ve bunların zerre tv ler de yayınlanmadığığından? bence yok...
bunları düşünmeden reklam yapman yerinde mi?
şu an kimlerin ekmeğine yağ sürdüğünün farkındamısın?
-
orasi bizi ilgilendirmez sen adam gibi git müzigini dinledikten sonra ooo sizde yani orda şu var gitmeyelim burda bu var gitmeyelim oldu evde kazak mı örücez???
Amerikan kapitalizmi diyosunuz begenmiyosanız barışa rock a gidin orda millet coca cola içiyor gazete kagıdına sarıp ve eylem yapiyorlar ya bırakın bunları müzik dinlemek için gidiyoruz oraya dinleriz geliriz kimseyi ilgilendirmez heh benim de lafım olsun ben niye eksik kalıcam ki diyenlere diyorum yırtınmayın bu festival süper ötesi ve 10 sene daha sürer!!!!
-
şu rockncoke bilmemnedir muhabbetine artık son verelim rica edicem. kısaca ve özetle olay şudur: sen eşek olursan sırtına binen birileri de olur... uyuşturucu varmış, kullanma. kola varmış, içme. var mı ötesi?
-
ya bu bekci neden sürekli mesajlarımı siliyor bilmiyorum ama burda yalan yanlıs haber veren yok hemde müzikle alakalı bir konu tekrar yazıyorum Rockn coke bilet fiyatları kombine + kamp 80 ytl bekçi bunuda silerse nedeninide bir mesaj olarak gönderirse cok sevinirim size iyi günler iyi calısmalar
-
orada uyuşturucudan tut her türlü pisliğin olduğuna şahit oldum boktan bi festival tek güzel yaniarkadaşlarınla beraber iyi bir vakit geçirmen ve az da olsa grupların güzelliği
hayalpereste katılıyorum sadece korn ve the cure vardı gerisi yalan bence zaten bi tek onları izledim kalan zamanımın hepsini ordaki eğlencelerle geçirdim tavsiye etmem!!!