orada uyuşturucudan tut her türlü pisliğin olduğuna şahit oldum boktan bi festival tek güzel yaniarkadaşlarınla beraber iyi bir vakit geçirmen ve az da olsa grupların güzelliği
hayalpereste katılıyorum sadece korn ve the cure vardı gerisi yalan bence zaten bi tek onları izledim kalan zamanımın hepsini ordaki eğlencelerle geçirdim tavsiye etmem!!!