Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

metalica mı slipknot mı dream theatre mı

  • cfh_arsenic • 3 Mayıs 2006 20:57 • #498056
    saygı duyarım tabi ki DT manyak grup ama joey in o twinleri bitiriyor beni bi insan böyle twin atamaz ya her ne kadar 3 cross olsada mükemmel bence aynı zamandada DT nin o mükemmel soloları(gerçi arada klavye sololarıda var)beni başka alemlere götürüyor onları dinledikçe müzik yapasın geliyor :D
Bu konunun tüm mesajları