saygı duyarım tabi ki DT manyak grup ama joey in o twinleri bitiriyor beni bi insan böyle twin atamaz ya her ne kadar 3 cross olsada mükemmel bence aynı zamandada DT nin o mükemmel soloları(gerçi arada klavye sololarıda var)beni başka alemlere götürüyor onları dinledikçe müzik yapasın geliyor :D