-
solo kalitesi zorluğu ve güzelliği açısından hangisini tercih edersiniz
davul kalitesi zorluğu ve güzelliği açısından hangisini tercih edersiniz
bence sololar dream theatre da
davul slipknot yani joey de
şarkılarda metalica da
sizce???
-
Teknik olarak DT her enstürmanda katlar bu ikisini de. Slipknot'un bir tek vokali daha iyi olabilir. Joey de iyi bir davulcu ama Portnoy'a yetişmesi için kırk fırın ekmek yemesi lazım.(Bu arada dream theater diye yazılır.) Şarkıların güzelliği açısından ise tarzlar çok farklı olduğu için yorum yapmak zor ama ben DT ile Metallica arasaında yapardım seçimimi.
-
saygı duyarım tabi ki DT manyak grup ama joey in o twinleri bitiriyor beni bi insan böyle twin atamaz ya her ne kadar 3 cross olsada mükemmel bence aynı zamandada DT nin o mükemmel soloları(gerçi arada klavye sololarıda var)beni başka alemlere götürüyor onları dinledikçe müzik yapasın geliyor :D
-
Bu üç alakasız grubu nasıl karşılaştıralım ki?
-
fiboo :D ben deep purple derim kankaa :D
-
Ya, Mike Portnoy'un bu 3 cross olayı baya kafa karıştırıyor sanırım. Tahmin edilebileceği üzere adamın 3 pedala aynı anda abanması 3 bacağı olmadan mükün değil, yani Mike Portnoy bir seferde sadece 2 cross kullanmaktadır. Peki niye 3 cross var? İnternetten bulabilirseniz setin resmine bir bakın neden olduğunu anlayacaksınız. Mike Portnoy'un setinden en az 2 tane daha set çıkar. 2 tane de taburesi var. Yani adam iki tane farklı tonlara sahip seti birbirine kaynaştırmış, parçaya göre bir tabureye oturuyor ve çalıyor. Sağdaki tabureye oturduğu zaman sağdaki ve ortadaki, soldaki tabureye oturduğu zaman da soldaki ve ortadaki cross'u kullanıyor; olay budur. Yoksa adam başka bi taraflarıyla çalmıyor :D
-
Vaay Stormbringer beyler de buradaymış... Merhaba.
-
3 cross kullanıyor 1 tanesi kelebek dediğimiz şey tek basmada 2 cross vuruyor davula yani biri önden vuruyor sonra öbürü vuruyor diğer ayağındada tek cross var ben öyle biliyorum ama sanırım anlatamadım
-
1 tanesi kelebek dediğimiz şey tek basmada 2 cross vuruyor davula
Bu işin biraz kolayına kaçmak oluyor? Ya, bence sen buna pek inanma. mikeportnoy.com'da
I knew I wanted to create a new kit for the SDOIT sessions and tour.
I had really enjoyed using a smaller kit for LTE and TA, but knew I still needed a big kit for DT....
so I decided, "what the hell - I'll have both!!!"
demiştir kendisi.
-
bence ''yuh''allica ''yani''not ''ne alaka'' theater...