Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

metalica mı slipknot mı dream theatre mı

  • gokhanator • 5 Mayıs 2006 09:00 • #498134
    vokal olarak dream berbat derim.onun yerine volkan konak'ı koysak hiç bişey fark etmez.fakaat gitarist ve bateristi harika. metallicada james'in sesine de diyeceğim yok.. yani vokalda james,geri kalan dream theater..Master of puppet cover'ını izleyin dediğimi anlayacaksınız..
  • localistik • 5 Mayıs 2006 12:36 • #498148
    ben her yönden slipknot diyorum
  • Noryth Aquanum • 5 Mayıs 2006 14:33 • #498152
    Solo olarak DT berbat? Tüketme oksijen bence.
  • gokhanator • 6 Mayıs 2006 08:32 • #498183
    vokal olarak....
  • canerunsal • 6 Mayıs 2006 19:45 • #498199
    tabi ki de metallica şarkılarının yanı sıra davul konusunda da metallica yı tercih ederdim dogrusu hatta şarkılarından once davulu öne sürerdim valla lars hemen herşarkısında konusturuyo ne diyim artık..
  • moop • 7 Mayıs 2006 23:36 • #498277
    slipknot u bi kenara atalım önce metallica ve DT nin yanına bile yaklaşamaz, joey gidipte portnoy gibi ritm li twin kullanamz patapata öyle dümdüz gider en fazla, portnoy 3 cross kullanmasının nedeni biarkadaşımızın dediği gibiton olayıdır,bırakın ayrı şarkıyı istanbul konserinde gözümün önüde şarkının içinde tabure değiştirdi
  • Alan_Hetfield • 9 Mayıs 2006 00:27 • #498352
    arsenic.....valla süper yazmışın kanka tebrikler...
  • Mad_Slayer • 9 Mayıs 2006 01:12 • #498356
    slipknot u salla bikere, metallica ve dream theater arasında kalır, tercihimi müzikal aşmışlık olarak dream theaterden, metalin ruhu bakımından metallica dan yana kullanırdım.
  • davulist 35 • 9 Mayıs 2006 13:24 • #498374
    hadi ordan kardeşim,alırım anahtarını...

    ya bi git abi ya senin kıyaslaman şuna benzemiş
    ibrahim tatlıses-yılmaz morgül :) hoaha
    cidden ya kaldıki sololarda metallica gelmiş geçmiş 1 no.sen dream a veriyosun.davula gelince allahın kaçık kapitalisti joey çalıyo işte ama kıyaslayamassınki,tarzlar değişik.joey in çaldıgını portnoy ya da lars çalamadığı için mi böyle oldu diyosun.
    ama ortada bi gercek varki o da metallicanın hiçbir grupla karşılaştırılamayacağı !!
  • StOrMbRiNgEr • 9 Mayıs 2006 20:37 • #498398
    hadi ordan kardeşim,alırım anahtarını...

    lan hiç götü boklu metallicayla dream theater kıyaslanırmı yaa ayıp sizee!! slipknot derseniz o bambaşka bişii