Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

metalica mı slipknot mı dream theatre mı

  • rickenbacker • 11 Mayıs 2006 19:23 • #498527
    Tarz olarak üç farklı grup?Karşılarştıralım?AMa nasıl?Böyle bir şey olabilir mİ?
    heh!Enstrüman çalanlara bakarsak:
    Davul,gitar,bass,klavye hepsinde DT dağıtıyo zaten. Vokalde ise Metallica alır. SLipknot'a bakmak kalır. Joey'un bu arada Mike Portnoy gibi partisyon yazması çok zor. Yazamıyor da zaten.Konuşturabildiği sadece crossu Joey'in, başka pek birşey yapamıyor davulda.Ama Mike kardeşimiz öyle mi ya?
  • semsemo • 11 Mayıs 2006 22:50 • #498546
    ya kısaca hepsinde METALLİCAA
  • cfh_arsenic • 12 Mayıs 2006 17:43 • #498582
    beyler ben kendi yorumlarımı söyledim istediği kadar metallica solosu 1. olsun benim için DT soloları daha güzel hı tabi ki de kırk e saygı duyuyorum sonuçta o soloları atmak büyük çalışma ister en azından elindeki alete sahip oluyor ona bakarsanız ben tam bir dimebag hayranıyım ama DT sololarıda çok güzel geliyor bana olay bu yani herkez kendi hakkında yorum yaparsa sevinirim..

    benim için pantera bir tanedir

    dimebag darrell(ruhuna fatiha)
  • Kanlı_Kontes • 12 Mayıs 2006 19:11 • #498595
    üçüde birbirinden o kadar farklı ki neyini karşılaştırıyon anlamadım ben
  • paracuta • 13 Mayıs 2006 09:08 • #498628
    ya bu nasıl bişiy bole dream theatre farklı metallica farklı slipknot farklı tarzda müzik yapıyo hem niçin seçelimki ben hepsini dinlerim yani sorun olmaz ama dream theatreyi daha fazla dinlerim
    :)))
  • _BuSe_ • 17 Mayıs 2006 23:34 • #498962
    3 ü de ayrı telden olmaz ki.. hepsi dinlenir hepsi güzeldir hepsinin tadı başkadır ama metallica tabi ki ayrıdır...
  • maim13 • 19 Mayıs 2006 00:44 • #499064
    metallica,metallica,metallica
  • orcunoloji • 19 Mayıs 2006 10:43 • #499100
    hepsini de severim ama metallicanın yeri ayrıdır.
  • vovin35 • 19 Mayıs 2006 12:25 • #499105
    HİÇBİRİSİİ!!

    şu milletin kıyaslama olayı yokmu
    uln birde bu kıyaslamalar alakasız olunca,dinden imandan çıkıyorum
  • rhoads • 19 Mayıs 2006 12:26 • #499106
    Grup laçin
    cankan
    yurtseven kardeşler bunların üstüne tanımam
    nemiş öyle dırim tiyatır yok silipkınot ne bu be don çeşidi gibi :))