-
Tarz olarak üç farklı grup?Karşılarştıralım?AMa nasıl?Böyle bir şey olabilir mİ?
heh!Enstrüman çalanlara bakarsak:
Davul,gitar,bass,klavye hepsinde DT dağıtıyo zaten. Vokalde ise Metallica alır. SLipknot'a bakmak kalır. Joey'un bu arada Mike Portnoy gibi partisyon yazması çok zor. Yazamıyor da zaten.Konuşturabildiği sadece crossu Joey'in, başka pek birşey yapamıyor davulda.Ama Mike kardeşimiz öyle mi ya?
-
ya kısaca hepsinde METALLİCAA
-
beyler ben kendi yorumlarımı söyledim istediği kadar metallica solosu 1. olsun benim için DT soloları daha güzel hı tabi ki de kırk e saygı duyuyorum sonuçta o soloları atmak büyük çalışma ister en azından elindeki alete sahip oluyor ona bakarsanız ben tam bir dimebag hayranıyım ama DT sololarıda çok güzel geliyor bana olay bu yani herkez kendi hakkında yorum yaparsa sevinirim..
benim için pantera bir tanedir
dimebag darrell(ruhuna fatiha)
-
üçüde birbirinden o kadar farklı ki neyini karşılaştırıyon anlamadım ben
-
ya bu nasıl bişiy bole dream theatre farklı metallica farklı slipknot farklı tarzda müzik yapıyo hem niçin seçelimki ben hepsini dinlerim yani sorun olmaz ama dream theatreyi daha fazla dinlerim
:)))
-
3 ü de ayrı telden olmaz ki.. hepsi dinlenir hepsi güzeldir hepsinin tadı başkadır ama metallica tabi ki ayrıdır...
-
metallica,metallica,metallica
-
hepsini de severim ama metallicanın yeri ayrıdır.
-
HİÇBİRİSİİ!!
şu milletin kıyaslama olayı yokmu
uln birde bu kıyaslamalar alakasız olunca,dinden imandan çıkıyorum
-
Grup laçin
cankan
yurtseven kardeşler bunların üstüne tanımam
nemiş öyle dırim tiyatır yok silipkınot ne bu be don çeşidi gibi :))