beyler ben kendi yorumlarımı söyledim istediği kadar metallica solosu 1. olsun benim için DT soloları daha güzel hı tabi ki de kırk e saygı duyuyorum sonuçta o soloları atmak büyük çalışma ister en azından elindeki alete sahip oluyor ona bakarsanız ben tam bir dimebag hayranıyım ama DT sololarıda çok güzel geliyor bana olay bu yani herkez kendi hakkında yorum yaparsa sevinirim..