Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

metalica mı slipknot mı dream theatre mı

  • cfh_arsenic • 12 Mayıs 2006 17:43 • #498582
    beyler ben kendi yorumlarımı söyledim istediği kadar metallica solosu 1. olsun benim için DT soloları daha güzel hı tabi ki de kırk e saygı duyuyorum sonuçta o soloları atmak büyük çalışma ister en azından elindeki alete sahip oluyor ona bakarsanız ben tam bir dimebag hayranıyım ama DT sololarıda çok güzel geliyor bana olay bu yani herkez kendi hakkında yorum yaparsa sevinirim..

    benim için pantera bir tanedir

    dimebag darrell(ruhuna fatiha)
Bu konunun tüm mesajları