Tarz olarak üç farklı grup?Karşılarştıralım?AMa nasıl?Böyle bir şey olabilir mİ?
heh!Enstrüman çalanlara bakarsak:
Davul,gitar,bass,klavye hepsinde DT dağıtıyo zaten. Vokalde ise Metallica alır. SLipknot'a bakmak kalır. Joey'un bu arada Mike Portnoy gibi partisyon yazması çok zor. Yazamıyor da zaten.Konuşturabildiği sadece crossu Joey'in, başka pek birşey yapamıyor davulda.Ama Mike kardeşimiz öyle mi ya?