ya bi git abi ya senin kıyaslaman şuna benzemiş
ibrahim tatlıses-yılmaz morgül :) hoaha
cidden ya kaldıki sololarda metallica gelmiş geçmiş 1 no.sen dream a veriyosun.davula gelince allahın kaçık kapitalisti joey çalıyo işte ama kıyaslayamassınki,tarzlar değişik.joey in çaldıgını portnoy ya da lars çalamadığı için mi böyle oldu diyosun.
ama ortada bi gercek varki o da metallicanın hiçbir grupla karşılaştırılamayacağı !!