1 tanesi kelebek dediğimiz şey tek basmada 2 cross vuruyor davulaBu işin biraz kolayına kaçmak oluyor? Ya, bence sen buna pek inanma. mikeportnoy.com'da
I knew I wanted to create a new kit for the SDOIT sessions and tour.demiştir kendisi.
I had really enjoyed using a smaller kit for LTE and TA, but knew I still needed a big kit for DT....
so I decided, "what the hell - I'll have both!!!"