Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

garaj'da neden düş sokağı sakinlerine dair tek bir şarkı bile yok?

  • Swallow • 4 Mayıs 2006 14:53 • #498097
    ben seviyorum kendilerini..şarkıları her nekadar beni biraz melankoliğe götürse de...güzel...anlamlı...ölümlerin çıplak geldiği..geceyi gözlerimize indirdiği gibi:)
Bu konunun tüm mesajları