Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

garaj'da neden düş sokağı sakinlerine dair tek bir şarkı bile yok?

  • _sessizgemi_ • 4 Mayıs 2006 14:09 • #498092
    ben garaj'da düş sokağı severlerle tanışmak
    onlar hakkındaki yorumlarınızı öğrenmek istiyorum
    arkadaşlar nerdesiniz???
  • Swallow • 4 Mayıs 2006 14:53 • #498097
    ben seviyorum kendilerini..şarkıları her nekadar beni biraz melankoliğe götürse de...güzel...anlamlı...ölümlerin çıplak geldiği..geceyi gözlerimize indirdiği gibi:)
  • _sessizgemi_ • 4 Mayıs 2006 15:12 • #498099
    evet o şarkı muhtesem..
    yani ne bilim tüm şarkıları öyle
    melenkoli herkeste var sadece tadını çıkar
  • kare-te • 4 Mayıs 2006 15:20 • #498103
  • blackımpact • 4 Mayıs 2006 16:27 • #498106
    "anlamazlar garip dilimi
    çözemezler beni ben yapan beni
    aşklar vardır herşeyi anlatır
    herşey melodiler yumağıdır
    paryoşa.... paryoşa... "

    bazen düşlere yolculuk yapmak gerekir şu çirkin hayattan bir nebzede olsa soyutlayarak kendimizi...kayıplara bekleriz aynı zamanda düş sokağı severlerin paylaşım alanıdır:)