Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

garaj'da neden düş sokağı sakinlerine dair tek bir şarkı bile yok?

  • blackımpact • 4 Mayıs 2006 16:27 • #498106
    "anlamazlar garip dilimi
    çözemezler beni ben yapan beni
    aşklar vardır herşeyi anlatır
    herşey melodiler yumağıdır
    paryoşa.... paryoşa... "

    bazen düşlere yolculuk yapmak gerekir şu çirkin hayattan bir nebzede olsa soyutlayarak kendimizi...kayıplara bekleriz aynı zamanda düş sokağı severlerin paylaşım alanıdır:)
Bu konunun tüm mesajları