Arkadaşlar sizlere iyi kötü 3 enstürman çalan birisi olarak yazıyorum. Aslında bunun kişinin yeteneği ile büyük alakası olduğunu düşünüyorum. Bunlara karşın kurs verernlerin öğrenciyi yolmak amacıyla bir günlük dersi dolaylı yollardan dört beş derste vermelerine bir anlam veremiyorum. bunun yerine yeni başlayanlara metot kitapları öneriyorum. nota öğrenmek için sonra kurs görsünler.. zaman kaybı azalır....