Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bir Enstrüman'ı Tam Anlamıyla Çalmak Ne Kadar Sürer?

  • SLpLss • 30 Haziran 2006 18:59 • #502701
    the nameless bence çok haklı.sadece piano değil tüm enstrümanlar hiç bir zaman tam anlamıyla çalınamaz!!! kısacası hiç bir enstrüman yalanıp yutulamaz kimse tarafından.gaza getiren,darlayan,baş ağrıtan,ruh okşayan bir dünya melodi var,bunu biliyoruz...ama emin olun ki bunun kat kat hatta kat kat(!) fazlası henüz keşfedilmemiştir..

    bence bir enstrümanı tam anlamıyla çalmak,o entrüman üzerinde net ve seri olmak değildir..istediğin kadar "return to serenity"i bire bir çal ama sürekli onu çalarak bir yere gelemezsin..tamam "return to serenity"i çalanı pür dikkat izlerler,saygı da duyarlar ama yerinde sayarsan bir zamanlar o melodiye başladğında hayranlıkla dinleyenler bile sıklırlar belli süre sonra...fazlasını yapacaksın kendini ifade edeciksin ki sana ait melodilerle,işte o zaman "tam anlamıyla bir enstrüman çalmak"ın binde biri kadar olasın...
Bu konunun tüm mesajları