Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bir Enstrüman'ı Tam Anlamıyla Çalmak Ne Kadar Sürer?

  • Necrophilliac • 14 Haziran 2006 11:09 • #501203
    Bir enstrüman tam anlamıyla çalınmaz.. Bir şarkıyı tam anlamıyla çalarsın.. Hammer'ını sweep'ini tapping'ini falan bitirmişsindir ve o şarkıyı çalarsın.. Enstrüman'ı tam anlamıyla çalmak nedir yani?
  • bigbooots • 14 Haziran 2006 12:35 • #501206
    tanımı olmayan birşey..
  • ensiferum • 15 Haziran 2006 01:48 • #501249
    bir ömür sürer ve hatta öldüğünde hala eksiklerin olur
  • rubber soul • 15 Haziran 2006 02:07 • #501250
    öğrenmek bitmez ama yığınla şey öğrenmişsen bitirsende olur:)anlamayanlar bunu farketmez...
  • Draugluin • 16 Haziran 2006 13:03 • #501343
    benim görüşüm bir enstrümanı tam olarak çalmak diye bir kavram yoktur yani sonuç olarak bu işin ucu yok.. insan hergün yeni bir teknikle yeni bir armoniyle karşılaşabilir ve üretkenliğin de sonu yok =)
  • rickenbacker • 26 Haziran 2006 01:55 • #502001
    O sana ve yeteneğine bağlı birşey .. Ne kadar çalacağının süresi ..
  • the nameless • 30 Haziran 2006 15:58 • #502679
    piyano çalmanın ömür boyu süreceğini biliyorum(piyano çalıyorum ben de zaten)ama bence diğerleri de öyledir.her geçen gün yeni bişey öğreniyodur insan.gerçi joey(slipknot)in bateri hakkında öğreneceği kalmış mıdır orası...
  • SLpLss • 30 Haziran 2006 18:59 • #502701
    the nameless bence çok haklı.sadece piano değil tüm enstrümanlar hiç bir zaman tam anlamıyla çalınamaz!!! kısacası hiç bir enstrüman yalanıp yutulamaz kimse tarafından.gaza getiren,darlayan,baş ağrıtan,ruh okşayan bir dünya melodi var,bunu biliyoruz...ama emin olun ki bunun kat kat hatta kat kat(!) fazlası henüz keşfedilmemiştir..

    bence bir enstrümanı tam anlamıyla çalmak,o entrüman üzerinde net ve seri olmak değildir..istediğin kadar "return to serenity"i bire bir çal ama sürekli onu çalarak bir yere gelemezsin..tamam "return to serenity"i çalanı pür dikkat izlerler,saygı da duyarlar ama yerinde sayarsan bir zamanlar o melodiye başladğında hayranlıkla dinleyenler bile sıklırlar belli süre sonra...fazlasını yapacaksın kendini ifade edeciksin ki sana ait melodilerle,işte o zaman "tam anlamıyla bir enstrüman çalmak"ın binde biri kadar olasın...
  • ulfe • 30 Haziran 2006 19:03 • #502706
    ne konuda olursa olsun öğrenmek hiç bi zaman bitmez..bir enstrümanı çalmak da öyledir..2 enstrüman çalan biri olarak ben de öğrencek şeylerin hiç bir zaman bitmeyeceğini düşünüyorum..