Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hayatımda duyduğum en iyi soloyu barıdırıyor dediğiniz şarkılar?

  • Noryth Aquanum • 20 Mayıs 2006 12:07 • #499159
    Dream Theater - Under A Glass Moon
    Petrucci'nin en iyi sololarından biri bu şarkıdadır , hatta en iyisi bile denebilir.O derece süper bi solodur.Off off böyle bi solo yok.Öyle bi solodur ki blabla...
Bu konunun tüm mesajları