-
dream theater-learning to live.sondaki klavye ve gitar soloları öldürür...
-
grey daze - wake me olsa gerek.
-
-
bulutsuzluk özlemi - sözlerimi geri alamam
duman - elimdeki saz yeter canıma
-
In Flames - Satellites and Astronauts. Belki duyduğum en iyi solo değil ama çok severim, ağlatır adamı.
-
Nightwish - Fantasmic'teki flüt solosunu çok severim bi de
-
Fantasmic şarkısını download ettim,
flüt solosu güzelmiş gerçekten hoş gayet başarılı buldum..
-
mineral_february emo dinliyen herkese tavsiye ederim
-
bigboots mükemmelmiş ya bu verdiin link dinniyorum hala;)
bnm pearl jam yellow ledbetter parçaya girişteki solo süperdir
-
Dream Theater - Under A Glass Moon
Petrucci'nin en iyi sololarından biri bu şarkıdadır , hatta en iyisi bile denebilir.O derece süper bi solodur.Off off böyle bi solo yok.Öyle bi solodur ki blabla...