Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hayatımda duyduğum en iyi soloyu barıdırıyor dediğiniz şarkılar?

  • whyhione • 18 Mayıs 2006 14:22 • #499009
    dream theater-learning to live.sondaki klavye ve gitar soloları öldürür...
  • chune • 18 Mayıs 2006 15:30 • #499013
    grey daze - wake me olsa gerek.
  • bigbooots • 18 Mayıs 2006 16:08 • #499016
  • erdem23 • 18 Mayıs 2006 21:39 • #499037
    bulutsuzluk özlemi - sözlerimi geri alamam
    duman - elimdeki saz yeter canıma
  • da hui • 19 Mayıs 2006 00:58 • #499068
    In Flames - Satellites and Astronauts. Belki duyduğum en iyi solo değil ama çok severim, ağlatır adamı.
  • da hui • 19 Mayıs 2006 01:04 • #499069
    Nightwish - Fantasmic'teki flüt solosunu çok severim bi de
  • vovin35 • 19 Mayıs 2006 20:18 • #499135
    Fantasmic şarkısını download ettim,
    flüt solosu güzelmiş gerçekten hoş gayet başarılı buldum..
  • kuduzit • 19 Mayıs 2006 20:38 • #499136
    mineral_february emo dinliyen herkese tavsiye ederim
  • jjosee • 20 Mayıs 2006 12:01 • #499158
    bigboots mükemmelmiş ya bu verdiin link dinniyorum hala;)
    bnm pearl jam yellow ledbetter parçaya girişteki solo süperdir
  • Noryth Aquanum • 20 Mayıs 2006 12:07 • #499159
    Dream Theater - Under A Glass Moon
    Petrucci'nin en iyi sololarından biri bu şarkıdadır , hatta en iyisi bile denebilir.O derece süper bi solodur.Off off böyle bi solo yok.Öyle bi solodur ki blabla...