-
bu soloyu nasıl unuttum ben pehh bea!!
guns n roses - november rain slash babanın klasını konuşturduğu deli solosu
-
tabi ki de pantera-domination daha doğrusu dimebag ın bütün soloları
-
metallica-one
dream theater-take away my pain
-
fade to black de var
-
stratovarius-stratosphere adlı parçasının ortasında şarkı yavaşlar ve bi solo girer çok hoştur.Tabi ayrıca D I O nun ve Black sabbath ın birçok şarkısı..
-
peruvian skies-dt
bin kere dinleyipte usanmadığım yegane solo,petruccinin parmaklarını öpesim gelir her dinleyişimde
-
ben aylardır dinliyorum.. :o
-
Blonde Redhead in tüm şarkıları harikadır. Zaten grubun solisti Kazu isimli japon kadının sesi muhteşem. Bence en güzel şarkıları da Ego Maniac Kid
-
:))
-
Metallica-fade to black,to live is todie,one,orion,sanitarium,master of puppets,creeping death,unforgiven,enter sandman yaz yaz bitmez
guns n roses-november rain,sweet child o' mine,don't cry
dream theater-octavarium(sondaki solo),change of season,peruvian skies,as I am
velvet revolver-fall to pieces
evergrey-a touch of blessing,ambassador