Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hayatımda duyduğum en iyi soloyu barıdırıyor dediğiniz şarkılar?

  • vovin35 • 21 Mayıs 2006 00:46 • #499185
    bu soloyu nasıl unuttum ben pehh bea!!
    guns n roses - november rain slash babanın klasını konuşturduğu deli solosu
  • cfh_arsenic • 21 Mayıs 2006 11:16 • #499198
    tabi ki de pantera-domination daha doğrusu dimebag ın bütün soloları
  • eeddaa • 21 Mayıs 2006 22:52 • #499278
    metallica-one
    dream theater-take away my pain
  • eeddaa • 21 Mayıs 2006 23:36 • #499292
    fade to black de var
  • musiclover • 22 Mayıs 2006 02:10 • #499307
    stratovarius-stratosphere adlı parçasının ortasında şarkı yavaşlar ve bi solo girer çok hoştur.Tabi ayrıca D I O nun ve Black sabbath ın birçok şarkısı..
  • gokcen • 22 Mayıs 2006 02:31 • #499308
    peruvian skies-dt

    bin kere dinleyipte usanmadığım yegane solo,petruccinin parmaklarını öpesim gelir her dinleyişimde
  • bigbooots • 22 Mayıs 2006 07:16 • #499318
    ben aylardır dinliyorum.. :o
  • cry a river • 23 Mayıs 2006 13:18 • #499427
    Blonde Redhead in tüm şarkıları harikadır. Zaten grubun solisti Kazu isimli japon kadının sesi muhteşem. Bence en güzel şarkıları da Ego Maniac Kid
  • jjosee • 23 Mayıs 2006 13:25 • #499429
    :))
  • KillingTime • 23 Mayıs 2006 14:28 • #499432
    Metallica-fade to black,to live is todie,one,orion,sanitarium,master of puppets,creeping death,unforgiven,enter sandman yaz yaz bitmez
    guns n roses-november rain,sweet child o' mine,don't cry
    dream theater-octavarium(sondaki solo),change of season,peruvian skies,as I am
    velvet revolver-fall to pieces
    evergrey-a touch of blessing,ambassador