Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hayatımda duyduğum en iyi soloyu barıdırıyor dediğiniz şarkılar?

  • musiclover • 22 Mayıs 2006 02:10 • #499307
    stratovarius-stratosphere adlı parçasının ortasında şarkı yavaşlar ve bi solo girer çok hoştur.Tabi ayrıca D I O nun ve Black sabbath ın birçok şarkısı..
Bu konunun tüm mesajları