Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

istiklal marşımızın bestesi hakkında!!!

  • nalan81 • 1 Haziran 2006 20:49 • #500280
    hakikaten baktımda şöyle ne çok yazmışım öyle! ama haksızlık etme hepsine cevap yetiştirememişim:) ama insanlar forumlarda sadece kendilerine yöneltilenlere değil, katıldıkları ya da karşı oldukları yorumlara da cevap yazabilirler değil mi?
    ayrıca; İstiklal Marşı'nı düzeltmek sana mı kaldı be güzelim?!
    ya da düzeltilmesi gerektiğini savunmak!

    sen ne kadar değişmemesini istemek ve bunu savunmakta haklı ve özgürsen ben de değişmesini istemek ve bunu savunmakta o kadar haklı ve özgürüm. saygılar!
Bu konunun tüm mesajları