Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

istiklal marşımızın bestesi hakkında!!!

  • Necrophilliac • 1 Haziran 2006 20:58 • #500282
    Beyler konu sapmasın, eğer "nalan81" rumuzlu arkadaşımızın böyle bir hakkı olmadığını düşünüyorsanız bu topic'i görmemezlikten gelmek fazla kasmaz heralde.Çünkü burada konu istiklal marşımızın bestesi..
Bu konunun tüm mesajları